Ceník
Zdarma
do 5 případů/měsíc
0 Kč
za případ
Standard
6-100 případů/měsíc
35 Kč
za případ
Max
101 a více případů/měsíc
30 Kč
za případ
Máte více než 200 případů za měsíc? Napište nám na [email protected] a navrhneme individuální cenu.
Stejné funkce pro všechny.
Děláme to jednodušší a i ty nejpokročilejší funkce jsou dostupné pro všechny plány!
Reklamace, vratky a výměny
V našem systému můžete evidovat kromě reklamací i vratky a výměny. Vše platí pro kamenné prodejny i e-shopy.
SMS a mailové notifikace
Zákazníci budou vždy informovaní skrze SMS a e-maily, což zvyšuje spokojenost s vyřízením případu.
Plně editovatelné šablony
Všechny šablony jsou plně editovatelné a komunikaci se zákazníkem si můžete přizpůsobit podle svého.
Hodnocení a sledování případu
Zákazníci mají možnost díky unikátnímu odkazu sledovat jejich případ on-line. Mohou také zanechat zpětnou vazbu k vyřízení případu, která je viditelná pouze pro vás.
Statistiky a reporty
Díky přehledným nástěnkám a exportům do Excelu budete mít vždy přehled – například o nejvíce reklamovaných produktech.
Komunikace se zákazníkem přímo z platformy
Pokud je potřeba od zákazníka vyžádat další informace, můžete tak jednoduše učinit přímo ze systému. Jeho odpověď automaticky uložíme k případu.
Napojení na externí systémy
Kromě napojení na e-shop platformy jako je Shoptet a PrestaShop máme propojení například na Zásilkovnu nebo Fio banku. Můžete tak automaticky generovat štítky na zpětnou dopravu nebo zadávat příkazy k platbě za vyřízené vratky.