Ceník

Zdarma

do 5 případů/měsíc

0 Kč

za případ

Standard

6-100 případů/měsíc

35 Kč

za případ

Max

101 a více případů/měsíc

30 Kč

za případ

Máte více než 200 případů za měsíc? Napište nám na [email protected] a navrhneme individuální cenu.

Stejné funkce pro všechny.

Děláme to jednodušší a i ty nejpokročilejší funkce jsou dostupné pro všechny plány!

Reklamace, vratky a výměny

V našem systému můžete evidovat kromě reklamací i vratky a výměny. Vše platí pro kamenné prodejny i e-shopy.

SMS a mailové notifikace

Zákazníci budou vždy informovaní skrze SMS a e-maily, což zvyšuje spokojenost s vyřízením případu.

Plně editovatelné šablony

Všechny šablony jsou plně editovatelné a komunikaci se zákazníkem si můžete přizpůsobit podle svého.

Hodnocení a sledování případu

Zákazníci mají možnost díky unikátnímu odkazu sledovat jejich případ on-line. Mohou také zanechat zpětnou vazbu k vyřízení případu, která je viditelná pouze pro vás.

Statistiky a reporty

Díky přehledným nástěnkám a exportům do Excelu budete mít vždy přehled – například o nejvíce reklamovaných produktech.

Komunikace se zákazníkem přímo z platformy

Pokud je potřeba od zákazníka vyžádat další informace, můžete tak jednoduše učinit přímo ze systému. Jeho odpověď automaticky uložíme k případu.

Napojení na externí systémy

Kromě napojení na e-shop platformy jako je Shoptet a PrestaShop máme propojení například na Zásilkovnu nebo Fio banku. Můžete tak automaticky generovat štítky na zpětnou dopravu nebo zadávat příkazy k platbě za vyřízené vratky.