Vložení formulářů pro reklamace a vrácení zboží do systému Shoptet

V tomto návodu vám ukážeme, jak snadno implementovat kódy pro formuláře do vašeho Shoptet e-shopu. Tyto kódy jste obdrželi e-mailem po registraci do našeho systému a následné instalaci doplňku ve vašem e-shopu.

Registrace a získání kódů

  1. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se zde s e-mailem, který používáte k přihlašování do Shoptetu.
  2. Po registraci a instalaci doplňku obdržíte kódy e-mailem.

Kde najít kódy?

Pokud kódy nenajdete v e-mailu, můžete je snadno získat v administraci Reklamačníku:

  1. Přihlaste se do administrace Reklamačníku.
  2. Přejděte do Nastavení (ozubené kolečko v pravém horním rohu) -> Uživatelé -> Editace pobočky.
  3. Kódy naleznete na konci stránky. Pokud ještě nemáte vytvořenou pobočku pro váš e-shop, klikněte v sekci pobočky na „Přidat“ a vyplňte údaje spolu s adresou e-shopu.

Vložení kódů do Shoptetu

  1. Přejděte do administrace Shoptetu a otevřete sekci Vzhled a obsah->Stránky.
  2. Vyberte existující stránku nebo vytvořte novou.
  3. V sekci popisu zvolte Nástroje -> Zdrojový kód.
  4. Zkopírujte kód pro reklamaci nebo vrácení zboží z e-mailu nebo z administrace Reklamačníku.
  5. Vložte zkopírovaný kód na vybrané místo v článku a uložte změny.

Tímto snadným postupem jste úspěšně integrovali formuláře pro reklamace a vrácení zboží do svého Shoptet e-shopu. Nyní můžete efektivně spravovat a evidovat reklamace a vratky.