• Domů
  • Funkce
  • Ceník
  • Kontakt
  • Přihlásit se
  • Registrace

Integrace

10
  • PPL
    • Jak propojit PPL s Reklamačníkem
  • Shoptet
    • Nastavení automatického založení objednávky v Shoptetu při výměně
    • Vložení formulářů pro reklamace a vrácení zboží do systému Shoptet
  • Upgates
    • Propojení se systémem Upgates
    • Změna jazyku formuláře na webu
  • Fio banka
    • Nastavení napojení na Fio banku
  • Zásilkovna
    • Jak funguje sledování zásilek Zásilkovny v Reklamačníku
    • Jak propojit Zásilkovnu s Reklamačníkem
  • DPD
    • Jak používat napojení na DPD
    • Jak propojit DPD s Reklamačníkem

Pobočky a uživatelé

2
  • Jak založit novou pobočku
  • Přihlašování zaměstnanců

E-maily, SMS a PDF

2
  • Nastavení e-mailových notifikací
  • Šablony a zástupné znaky

Platby

1
  • Odeslání plateb do banky

Od nuly k prvnímu případu

4
  • Editace případu snadno a rychle
  • Jak založit novou pobočku
  • Nastavení e-mailových notifikací
  • Nastavení fakturačních a reklamačních údajů
Zobrazit kategorie
  • Domů
  • Nápověda
  • Integrace
  • Shoptet
  • Nastavení automatického založení objednávky v Shoptetu při výměně

Nastavení automatického založení objednávky v Shoptetu při výměně

Budete mít přečteno za: 1 minutu

Tato funkce umožňuje, aby se při výměně zboží automaticky vytvořila nová objednávka v Shoptetu.

Co je potřeba? #

  • Aktivní propojení Reklamačníku se Shoptetem

Nastavení importu produktů z Shoptetu #

Nejprve je nutné aktivovat automatický import produktů:

  1. Přejděte do Import produktů v Reklamačníku.
  2. Vyberte Shoptet (Marketingový export) jako typ importovaného XML.
  3. Zadejte URL XML produktového souboru ze Shoptetu.
  4. Klikněte na Uložit.

Aktivace automatického založení objednávky při výměně #

  1. Otevřete Reklamačník a přejděte do Nastavení → Integrace → Shoptet.
  2. Klikněte na tlačítko Nastavení u propojeného e-shopu.
  3. Zaškrtněte volbu Při výměně založit objednávku na nový kus.
  4. Vyberte způsob dopravy a platby pro nové objednávky.
  5. Klikněte na Uložit.

✅ Hotovo! Objednávky na nový produkt při výměně budou nyní automaticky vytvářeny v Shoptetu.

Jak to vypadá z pohledu zákazníka? #

Když zákazník zadává výměnu produktu, může si v rámci formuláře snadno vybrat nový produkt, který chce místo původního.

📌 Výběr produktu k výměně
Jakmile zákazník začně s výměnou, zobrazí se mu možnost vybrat náhradní produkt. Vypadá to například takto:

Stačí zadat název nového produktu, vybrat správnou variantu a potvrdit. Reklamačník pak automaticky vytvoří novou objednávku v Shoptetu, která odpovídá zadanému požadavku zákazníka.

📌 Jiná adresa doručení než na původní objednávce
Zákazník má také možnost zadat odlišnou adresu doručení pro nový produkt. V tomto případě vyplní zákazník adresu a Reklamačník zadá objednávku s dopravou podle vašeho zvoleného nastavení (GLS, DPD atd.)

Časté problémy a jejich řešení #

  • Objednávky se nevytváří – Ověřte, že je aktivní import produktů a správně nastavený XML feed.
  • Chybné údaje v nové objednávce – Zkontrolujte, zda jsou správně vyplněné informace v Shoptetu.
Updated on 25. 3. 2025

What are your Feelings

  • Happy
  • Normal
  • Sad
Share This Article :
  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • Pinterest
Tabulka obsahu
  • Co je potřeba?
  • Nastavení importu produktů z Shoptetu
  • Aktivace automatického založení objednávky při výměně
  • Jak to vypadá z pohledu zákazníka?
  • Časté problémy a jejich řešení

Recenze

"Velice vstřícná zákaznická podpora a vysvětlení používání krok za krokem. Fandíme začínajícímu projektu. Ovládání doplňku je intuitivní a přehledné. Doporučujeme."

Administrator, denity.cz

"Doplněk nám pomohl vyřešit kompletní administraci jak vratek tak reklamací zboží. Ocěňujeme možnost nastavit si vlastní texty notifikačních emailů a také komunikaci s vývojářem tohoto doplňku. "

Administrator, raxi.cz

"Skvělý doplňek pro řešení reklamací, přehledné a intuitivní. S instalací rovněž nebyl problém, doporučuji."

Vojtěch Fehér, ostravape.cz

Často kladené dotazy

Máte napojení na e-shop systémy?

Ano, krom toho, že můžete formulář umístit na jakýkoli web, máme integrace na e-shopové platformy Shoptet a PrestaShop. Díky těmto integracím můžeme například automaticky předvyplnit formulář podle údajů z objednávky.

Můžu si přizpůsobit SMS a mailovou komunikaci?

Samozřejmě! Práce se šablonami je základ našeho systému a vše si můžete podle svého přizpůsobit.

Mám více poboček či e-shopů, zvládnete to?

Není problém! Přesně pro takové případy je systém jako dělaný. Můžete si vytvořit několik poboček a dokonce jim nastavit individuální údaje - např.: pokud máte pro pobočku jiné IČ.

Dostávají zákazníci nějaké notifikace?

Ano! Zákazníci dostanou notifikace jak e-mailem, tak přes SMS v závislosti na stavu případu. To, jestli chcete notifikaci odeslat si můžete vždy zvolit před uložením. 

Mohou mít zaměstnanci svůj vlastní přístup?

Samozřejmě! Každý zaměstnanec může mít svůj účet a specifická oprávnění. Přihlašování uživatelů probíhá přes unikátní webovou adresu pro Vaši firmu.

Umí systém generovat reklamační protokol v PDF?

Ano, systém sám generuje potvrzení o přijetí i vyřízení a automaticky je odesílá i zákazníkům jako přílohu v e-mailu.

Podporuje systém více jazyků?

Primárním podporovaným jazykem pro formuláře je čeština, ale od října 2023 podporujeme i slovenský jazyk.

Usnadněte si práci a evidujte s námi.

Zkuste to, zdarma
Stránky

Domů

Ceník

Funkce

Přihlášení

Registrace

Podpora

Dokumentace

Kontakt

Obchodní podmínky

Ochrana osobních údajů

Zpracovatelská smlouva

Reklamačník

Vojtěch Fárek, Merklín 113, 36234. Česká republika. IČ: 07895127. Neplátce DPH.

+420 777 804 420

[email protected]

  • Sledovat
  • Sledovat
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}