Tato funkce umožňuje, aby se při výměně zboží automaticky vytvořila nová objednávka v Shoptetu.
Co je potřeba? #
- Aktivní propojení Reklamačníku se Shoptetem
Nastavení importu produktů z Shoptetu #
Nejprve je nutné aktivovat automatický import produktů:
- Přejděte do Import produktů v Reklamačníku.
- Vyberte Shoptet (Marketingový export) jako typ importovaného XML.
- Zadejte URL XML produktového souboru ze Shoptetu.
- Klikněte na Uložit.

Aktivace automatického založení objednávky při výměně #
- Otevřete Reklamačník a přejděte do Nastavení → Integrace → Shoptet.
- Klikněte na tlačítko Nastavení u propojeného e-shopu.
- Zaškrtněte volbu Při výměně založit objednávku na nový kus.
- Vyberte způsob dopravy a platby pro nové objednávky.
- Klikněte na Uložit.
✅ Hotovo! Objednávky na nový produkt při výměně budou nyní automaticky vytvářeny v Shoptetu.

Jak to vypadá z pohledu zákazníka? #
Když zákazník zadává výměnu produktu, může si v rámci formuláře snadno vybrat nový produkt, který chce místo původního.
📌 Výběr produktu k výměně
Jakmile zákazník začně s výměnou, zobrazí se mu možnost vybrat náhradní produkt. Vypadá to například takto:

Stačí zadat název nového produktu, vybrat správnou variantu a potvrdit. Reklamačník pak automaticky vytvoří novou objednávku v Shoptetu, která odpovídá zadanému požadavku zákazníka.
📌 Jiná adresa doručení než na původní objednávce
Zákazník má také možnost zadat odlišnou adresu doručení pro nový produkt. V tomto případě vyplní zákazník adresu a Reklamačník zadá objednávku s dopravou podle vašeho zvoleného nastavení (GLS, DPD atd.)

Časté problémy a jejich řešení #
- Objednávky se nevytváří – Ověřte, že je aktivní import produktů a správně nastavený XML feed.
- Chybné údaje v nové objednávce – Zkontrolujte, zda jsou správně vyplněné informace v Shoptetu.