• Domů
  • Funkce
  • Ceník
  • Kontakt
  • Přihlásit se
  • Registrace

Integrace

10
  • PPL
    • Jak propojit PPL s Reklamačníkem
  • Shoptet
    • Nastavení automatického založení objednávky v Shoptetu při výměně
    • Vložení formulářů pro reklamace a vrácení zboží do systému Shoptet
  • Upgates
    • Propojení se systémem Upgates
    • Změna jazyku formuláře na webu
  • Fio banka
    • Nastavení napojení na Fio banku
  • Zásilkovna
    • Jak funguje sledování zásilek Zásilkovny v Reklamačníku
    • Jak propojit Zásilkovnu s Reklamačníkem
  • DPD
    • Jak používat napojení na DPD
    • Jak propojit DPD s Reklamačníkem

Pobočky a uživatelé

2
  • Jak založit novou pobočku
  • Přihlašování zaměstnanců

E-maily, SMS a PDF

2
  • Nastavení e-mailových notifikací
  • Šablony a zástupné znaky

Platby

1
  • Odeslání plateb do banky

Od nuly k prvnímu případu

4
  • Editace případu snadno a rychle
  • Jak založit novou pobočku
  • Nastavení e-mailových notifikací
  • Nastavení fakturačních a reklamačních údajů
Zobrazit kategorie
  • Domů
  • Nápověda
  • Od nuly k prvnímu případu
  • Nastavení fakturačních a reklamačních údajů

Nastavení fakturačních a reklamačních údajů

Budete mít přečteno za: 1 minutu

Správné vyplnění údajů pro reklamace a fakturační informace je klíčové pro hladký průběh reklamací a vratek. Tento návod vás provede krok za krokem, jak tyto údaje zadat tak. Bez vyplnění těchto údajů není možné evidovat případy, protože jsou povinné pro reklamační a ostatní protokoly.

Údaje pro reklamace #

Proč jsou důležité? #

Údaje pro reklamace slouží k identifikaci vaší firmy v protokolech a veškeré komunikaci se zákazníkem.

Kde je vyplnit? #

V systému Reklamačník najdete sekci pro nastavení údajů pro reklamace v menu Nastavení (ozubené kolečko) -> Firma -> Údaje na reklamacích.

Jaké údaje zadat? #

  • Název společnosti / jméno: Zadejte přesný název vaší firmy.
  • Adresa: Uveďte adresu sídla nebo provozovny.
  • IČ / DIČ: Vyplňte identifikační čísla vaší firmy.
  • Kontaktní telefon: Telefonní číslo vaší firmy.
  • E-mail pro reklamace: Tento e-mail se bude používat při odesílání e-mailů zákazníkům.

Fakturační údaje #

Proč jsou důležité? #

Fakturační údaje se využívají k vystavení faktur za služby Reklamačník. Je důležité mít je správně vyplněné, aby faktury byly platné a odpovídaly zákonným požadavkům.

Kde je vyplnit? #

Najdete je v systému pod Nastavení -> Firma -> Fakturační údaje.

Tipy pro správné vyplnění #

  • Ujistěte se, že všechny údaje jsou aktuální a přesné.
  • Pokud máte více provozoven, můžete údaje pro reklamace a vratky upravit pro jednotlivé pobočky – není třeba zakládat další účet.
  • Kontaktní údaje pravidelně kontrolujte.

Potřebujete pomoct? #

Pokud si nejste jistí, kontaktujte nás na [email protected]. Rádi vám s nastavením pomůžeme.

Updated on 26. 5. 2025

What are your Feelings

  • Happy
  • Normal
  • Sad
Share This Article :
  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • Pinterest
Nastavení e-mailových notifikací
Tabulka obsahu
  • Údaje pro reklamace
    • Proč jsou důležité?
    • Kde je vyplnit?
    • Jaké údaje zadat?
  • Fakturační údaje
    • Proč jsou důležité?
    • Kde je vyplnit?
  • Tipy pro správné vyplnění
  • Potřebujete pomoct?

Recenze

"Velice vstřícná zákaznická podpora a vysvětlení používání krok za krokem. Fandíme začínajícímu projektu. Ovládání doplňku je intuitivní a přehledné. Doporučujeme."

Administrator, denity.cz

"Doplněk nám pomohl vyřešit kompletní administraci jak vratek tak reklamací zboží. Ocěňujeme možnost nastavit si vlastní texty notifikačních emailů a také komunikaci s vývojářem tohoto doplňku. "

Administrator, raxi.cz

"Skvělý doplňek pro řešení reklamací, přehledné a intuitivní. S instalací rovněž nebyl problém, doporučuji."

Vojtěch Fehér, ostravape.cz

Často kladené dotazy

Máte napojení na e-shop systémy?

Ano, krom toho, že můžete formulář umístit na jakýkoli web, máme integrace na e-shopové platformy Shoptet a PrestaShop. Díky těmto integracím můžeme například automaticky předvyplnit formulář podle údajů z objednávky.

Můžu si přizpůsobit SMS a mailovou komunikaci?

Samozřejmě! Práce se šablonami je základ našeho systému a vše si můžete podle svého přizpůsobit.

Mám více poboček či e-shopů, zvládnete to?

Není problém! Přesně pro takové případy je systém jako dělaný. Můžete si vytvořit několik poboček a dokonce jim nastavit individuální údaje - např.: pokud máte pro pobočku jiné IČ.

Dostávají zákazníci nějaké notifikace?

Ano! Zákazníci dostanou notifikace jak e-mailem, tak přes SMS v závislosti na stavu případu. To, jestli chcete notifikaci odeslat si můžete vždy zvolit před uložením. 

Mohou mít zaměstnanci svůj vlastní přístup?

Samozřejmě! Každý zaměstnanec může mít svůj účet a specifická oprávnění. Přihlašování uživatelů probíhá přes unikátní webovou adresu pro Vaši firmu.

Umí systém generovat reklamační protokol v PDF?

Ano, systém sám generuje potvrzení o přijetí i vyřízení a automaticky je odesílá i zákazníkům jako přílohu v e-mailu.

Podporuje systém více jazyků?

Primárním podporovaným jazykem pro formuláře je čeština, ale od října 2023 podporujeme i slovenský jazyk.

Usnadněte si práci a evidujte s námi.

Zkuste to, zdarma
Stránky

Domů

Ceník

Funkce

Přihlášení

Registrace

Podpora

Dokumentace

Kontakt

Obchodní podmínky

Ochrana osobních údajů

Zpracovatelská smlouva

Reklamačník

Vojtěch Fárek, Merklín 113, 36234. Česká republika. IČ: 07895127. Neplátce DPH.

+420 777 804 420

[email protected]

  • Sledovat
  • Sledovat
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}