Chcete efektivně spravovat reklamace a vratky přímo ve svém e-shopu na Upgates? Propojení s Reklamačníkem je snadné a zabere jen několik minut.
Aktivace doplňku v Upgates #
V administraci Upgates přejděte do sekce Doplňky a vyhledejte Reklamačník. Klikněte na Aktivovat a doplněk se okamžitě zpřístupní ve vašem e-shopu.

Otevření doplňku a přihlášení/registrace #
Po aktivaci doplňku jej otevřete. Pokud již máte účet v Reklamačníku, stačí se přihlásit. Pokud ne, jednoduše se zaregistrujte a vytvořte si nový účet.

Párování pobočky #
Pro každou doménu, kde chcete Reklamačník používat, musíte spárovat pobočku. Můžete buď vytvořit novou pobočku (doporučujeme) nebo ji napojit na stávající.

Možné nastavení pobočky (nepovinné) #
V nastavení pobočky si můžete upravit detaily integrace, jako je přenášení interních poznámek do Upgates nebo změna stavu objednávky při přijetí nebo uzavření případu.

Zkopírování a vložení kódu na stránku v Upgates #
Pro správné fungování Reklamačníku je potřeba vložit reklamační a vratkový formulář na vaše webové stránky. Vygenerovaný kód jednoduše zkopírujte a vložte do odpovídající sekce v administraci Upgates. Doporučujeme vždy nechat i alternativní možnost nahlášení reklamace/vratky standardně pomocí e-mailu/reklamačního formuláře a tuto možnost na stránce popsat.


Začátek evidence reklamací a vratek! 🎉 #
A je to! Vše je nastaveno a můžete začít evidovat reklamace a vratky přímo z vašeho e-shopu. Všechny reklamace a vratky budete spravovat u nás v administraci, kde si můžete dále upravit i všechny texy e-mailů, SMS i PDF dokumentů.