Propojení se systémem Upgates

Chcete efektivně spravovat reklamace a vratky přímo ve svém e-shopu na Upgates? Propojení s Reklamačníkem je snadné a zabere jen několik minut.

1. Aktivace doplňku v Upgates

V administraci Upgates přejděte do sekce Doplňky a vyhledejte Reklamačník. Klikněte na Aktivovat a doplněk se okamžitě zpřístupní ve vašem e-shopu.

2. Otevření doplňku a přihlášení/registrace

Po aktivaci doplňku jej otevřete. Pokud již máte účet v Reklamačníku, stačí se přihlásit. Pokud ne, jednoduše se zaregistrujte a vytvořte si nový účet.

3. Párování pobočky

Pro každou doménu, kde chcete Reklamačník používat, musíte spárovat pobočku. Můžete buď vytvořit novou pobočku (doporučujeme) nebo ji napojit na stávající.

4. Možné nastavení pobočky (nepovinné)

V nastavení pobočky si můžete upravit detaily integrace, jako je přenášení interních poznámek do Upgates nebo změna stavu objednávky při přijetí nebo uzavření případu.

5. Zkopírování a vložení kódu na stránku v Upgates

Pro správné fungování Reklamačníku je potřeba vložit reklamační a vratkový formulář na vaše webové stránky. Vygenerovaný kód jednoduše zkopírujte a vložte do odpovídající sekce v administraci Upgates. Doporučujeme vždy nechat i alternativní možnost nahlášení reklamace/vratky standardně pomocí e-mailu/reklamačního formuláře a tuto možnost na stránce popsat.

6. Začátek evidence reklamací a vratek! 🎉

A je to! Vše je nastaveno a můžete začít evidovat reklamace a vratky přímo z vašeho e-shopu. Všechny reklamace a vratky budete spravovat u nás v administraci, kde si můžete dále upravit i všechny texy e-mailů, SMS i PDF dokumentů.