• Domů
  • Funkce
  • Ceník
  • Kontakt
  • Přihlásit se
  • Registrace

Integrace

9
  • PPL
    • Jak propojit PPL s Reklamačníkem
  • Shoptet
    • Nastavení automatického založení objednávky v Shoptetu při výměně
    • Vložení formulářů pro reklamace a vrácení zboží do systému Shoptet
  • Upgates
    • Propojení se systémem Upgates
  • Fio banka
    • Nastavení napojení na Fio banku
  • Zásilkovna
    • Jak funguje sledování zásilek Zásilkovny v Reklamačníku
    • Jak propojit Zásilkovnu s Reklamačníkem
  • DPD
    • Jak používat napojení na DPD
    • Jak propojit DPD s Reklamačníkem

Pobočky a uživatelé

2
  • Jak založit novou pobočku
  • Přihlašování zaměstnanců

E-maily, SMS a PDF

2
  • Nastavení e-mailových notifikací
  • Šablony a zástupné znaky

Platby

1
  • Odeslání plateb do banky
Zobrazit kategorie
  • Domů
  • Nápověda
  • Integrace
  • Shoptet
  • Vložení formulářů pro reklamace a vrácení zboží do systému Shoptet

Vložení formulářů pro reklamace a vrácení zboží do systému Shoptet

Budete mít přečteno za: 1 minutu

Proč implementovat formuláře pro reklamace a vrácení zboží? #

Implementace těchto formulářů umožňuje vašim zákazníkům zadávat vratky a reklamace přímo z vašeho e-shopu bez nutnosti tisku a manuálního vyplňování údajů.

Co je potřeba? #

  • Registrace v Reklamačníku: Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se zde s e-mailem, který používáte k přihlašování do Shoptetu.
  • Instalace doplňku Reklamačník: Po registraci a instalaci doplňku obdržíte kódy e-mailem.

Postup získání kódů (pokud e-mail s kódy není k dispozici) #

  1. Přihlaste se do administrace Reklamačníku.
  2. Přejděte do Nastavení (ozubené kolečko v pravém horním rohu) → Uživatelé → Editace pobočky.
  3. Kódy naleznete na konci stránky. Pokud ještě nemáte vytvořenou pobočku pro váš e-shop, klikněte v sekci pobočky na „Přidat“ a vyplňte údaje spolu s adresou e-shopu.

Vložení kódů do Shoptetu #

  1. Přejděte do administrace Shoptetu a otevřete sekci Vzhled a obsah → Stránky.
  2. Vyberte existující stránku nebo vytvořte novou.
  3. V sekci popisu zvolte Nástroje → Zdrojový kód.
  4. Zkopírujte kód pro reklamaci nebo vrácení zboží z e-mailu nebo z administrace Reklamačníku.
  5. Vložte zkopírovaný kód na vybrané místo v článku a uložte změny.

Časté problémy a jejich řešení #

  • Kódy nejsou dostupné v e-mailu
    Získejte kódy přímo v administraci Reklamačníku podle výše uvedeného postupu.
  • Formulář se nezobrazuje správně na stránce
    Ověřte, že jste kód vložili do zdrojového kódu stránky ve správné sekci a máte nainstalovaný náš doplněk pro Shoptet.
  • Problémy s integrací doplňku
    Ujistěte se, že jste doplněk Reklamačník správně nainstalovali a aktivovali ve vašem Shoptet e-shopu.
Updated on 25. 3. 2025

What are your Feelings

  • Happy
  • Normal
  • Sad
Share This Article :
  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • Pinterest
Tabulka obsahu
  • Proč implementovat formuláře pro reklamace a vrácení zboží?
  • Co je potřeba?
  • Postup získání kódů (pokud e-mail s kódy není k dispozici)
  • Vložení kódů do Shoptetu
  • Časté problémy a jejich řešení

Recenze

"Velice vstřícná zákaznická podpora a vysvětlení používání krok za krokem. Fandíme začínajícímu projektu. Ovládání doplňku je intuitivní a přehledné. Doporučujeme."

Administrator, denity.cz

"Doplněk nám pomohl vyřešit kompletní administraci jak vratek tak reklamací zboží. Ocěňujeme možnost nastavit si vlastní texty notifikačních emailů a také komunikaci s vývojářem tohoto doplňku. "

Administrator, raxi.cz

"Skvělý doplňek pro řešení reklamací, přehledné a intuitivní. S instalací rovněž nebyl problém, doporučuji."

Vojtěch Fehér, ostravape.cz

Často kladené dotazy

Máte napojení na e-shop systémy?

Ano, krom toho, že můžete formulář umístit na jakýkoli web, máme integrace na e-shopové platformy Shoptet a PrestaShop. Díky těmto integracím můžeme například automaticky předvyplnit formulář podle údajů z objednávky.

Můžu si přizpůsobit SMS a mailovou komunikaci?

Samozřejmě! Práce se šablonami je základ našeho systému a vše si můžete podle svého přizpůsobit.

Mám více poboček či e-shopů, zvládnete to?

Není problém! Přesně pro takové případy je systém jako dělaný. Můžete si vytvořit několik poboček a dokonce jim nastavit individuální údaje - např.: pokud máte pro pobočku jiné IČ.

Dostávají zákazníci nějaké notifikace?

Ano! Zákazníci dostanou notifikace jak e-mailem, tak přes SMS v závislosti na stavu případu. To, jestli chcete notifikaci odeslat si můžete vždy zvolit před uložením. 

Mohou mít zaměstnanci svůj vlastní přístup?

Samozřejmě! Každý zaměstnanec může mít svůj účet a specifická oprávnění. Přihlašování uživatelů probíhá přes unikátní webovou adresu pro Vaši firmu.

Umí systém generovat reklamační protokol v PDF?

Ano, systém sám generuje potvrzení o přijetí i vyřízení a automaticky je odesílá i zákazníkům jako přílohu v e-mailu.

Podporuje systém více jazyků?

Primárním podporovaným jazykem pro formuláře je čeština, ale od října 2023 podporujeme i slovenský jazyk.

Usnadněte si práci a evidujte s námi.

Zkuste to, zdarma
Stránky

Domů

Ceník

Funkce

Přihlášení

Registrace

Podpora

Dokumentace

Kontakt

Obchodní podmínky

Ochrana osobních údajů

Zpracovatelská smlouva

Reklamačník

Vojtěch Fárek, Merklín 113, 36234. Česká republika. IČ: 07895127. Neplátce DPH.

+420 777 804 420

[email protected]

  • Sledovat
  • Sledovat
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}